Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

TÄVLING!

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Hej på er!
Jag lever för er som undrar,trots min frånvaro här på bloggen:)
Mycket händer nu,många roliga uppdrag inbokade,bäbis som vill ha uppmärksamhet och nytt jobb som
lärare på restaurang programmet.Mycket givande och trevligt jobb med underbara elever och fina arbetskamrater.
 
Saknar dock att blogga så nu har jag bestämt att komma i gång igen,och det tänkte jag starta med en TÄVLING:)
Det ni vinner är att jag kommer hem till er och lagar en tre rätters middag,ni får gärna passa på när ni har gäster om ni vill men max 8 pers:) (Råvarorna betalar du)
Låter det intressant?
Det du behöver göra för att vinna är helt enkelt att skriva en kommentar om varför just du vill vinna,enkelt va?
Hoppas vi ses snart hemma i ditt kök!
Kram
 
 
mio
Publicerat den 2013-01-26 klockan 10:12:14 Blogg/hemsida http://www.miosorganiseradekaos.blogg.se

Så skönt att du är tillbaks!
Såklart jag vill vinna!! Men int åt mig, utan åt min syster :-) motivering;
För att min syster, Karin, är en av världens finaste människor!! Hon har precis börjat jobba igen efter mammaledighet å kan verkligen behöva lite uppmuntran å lyx!! <3

Linda
Publicerat den 2013-01-26 klockan 10:26:31

Härlig motivering Mio,du är så omtänksam:)

Piia Qvarfordt
Publicerat den 2013-01-26 klockan 21:02:21

Tycker jag lagar samma gamla mat hela tiden, ingenting känns nytt och spännande. Visst det är bara att slå upp ett recept och göra något nytt men det blir liksom inte av! Vilken fantastisk lyx det vore om du kom och lagade din underbara mat åt oss! Kanske skulle jag få inspirationen och matlagningsglädjen tillbaka?

Jenny
Publicerat den 2013-01-26 klockan 21:45:54 Blogg/hemsida http://krimskramsy.blogspot.com

Vilken fantastisk tävling! Jag skulle vilja vinna en underbar trerätters middag till min sons födelsedag. Han önskar sig en hamburgertårta (alltså en tårta som ser ut som en hamburgare) och jag bli kallsvettig bara jag tänker på hur jag skulle lyckas baka en sådan!

Sara L
Publicerat den 2013-01-28 klockan 09:29:09

jag skulle vilja vinna så jag kan bjuda delar av min släkt på middag som gått igenom mycket sorg den senaste tiden och de skulle behöva få lite uppmuntran.

Anna
Publicerat den 2013-01-29 klockan 07:48:08 Blogg/hemsida http://iannasliv.blogspot.se

Självklart skulle jag vilja vinna :) Jag skulle isåfall bjuda in vänner, som den senaste tiden (hoppas jag) stått ut med att jag varit nere och att jag kanske inte hört av mig så mycket som jag egentligen hade velat. MEN nu känns allt så mycket bättre igen.(jag förstår att det antagligen inte fungerar så bra för dig att "svänga förbi" mig men skriver så klart en motivering ändå) Vad roligt med uppdragen och det nya jobbet, grattis! Kikar in här då och då för att se om det hänt nåt nytt och så klart kolla på alla fina bilder :) Kram på dig/Anna

Sussi Ledin
Publicerat den 2013-01-29 klockan 15:50:25

Hej!
Jag vill jättegärna äta mat som du lagat. Absolut!! Men jag skulle gärna ge vinsten till min kära mamma. Men då skulle såklart se till att jag är en av gästerna... :)
Hoppas på tur!! Ha det bra, Linda!
Kram Sussi

Anette
Publicerat den 2013-01-29 klockan 21:09:49

Men MUMS! Bästa tävlingen på länge! :-) Sjäkvklart vill jag vinna och skulle isåfall passa på att fira min 40-årsdag tillsammans med goa vänner... Å andra sidan, då ska ju du vara med! ;-)
Kram på're

Pernilla
Publicerat den 2013-01-30 klockan 22:06:16

Halloj! vilken häftig grej allså...Vi på jobbet brukar gå ut å äta lite då&då, tänk att få överraska dom med detta istället... å grattis till nya jobbet! mvh P

Ulrika Bohman
Publicerat den 2013-02-08 klockan 09:04:09

Åh,vilken bra tävling !! Min man lämnar Sverige för att arbeta utomlands en period och jag skulle vilja ge min man och våra två barn en riktig mysmiddag innan han åker.Han åker på vår dotters födelsedag, så det skulle vara roligt att ge henne detta som plåster på såren, för att pappa inte är hemma på hennes dag. Så snälla,snälla låt mig vinna !!
Kram Ulrika




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: