Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Och vinnaren är..........

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Hej på er!
Var totalt däckad i går kväll,efter en helt underbar Stockholmsvistelse,underbara återseenden med fina vänner,och massvis med god mat,ja och givet Årets kock finalen:)
Helgen har varit så trevlig så det krävdes en dags vila för att komma på banan igen,he,he,så ni må tro att vi hade skoj:)
Av denna lilla enkla anledning så utsågs ingen vinnare i går utan det har jag suttit och pysslat med nu på morgonen.Alltid lika svårt att utse vinnaren,när alla har så fina motiveringar.Dock tycker jag att det var extra tufft denna gång så beslutet blev helt enkelt att dra lott,kändes mest rättvist på så sätt.
Och den som vinner mej för en kväll blev då......*trummvirvel*........Pernilla!
Grattis grattis!Ska bli kul att få laga mat åt er:)
Maila eller ring för vidare instruktioner.
Kram
 
Tack alla för erat deltagande!
Emilie
Publicerat den 2013-02-27 klockan 12:07:34 Blogg/hemsida http://www.hittarecept.se

Hej!

Jag jobbar för receptsajten Hittarecept.se och jag har sett att du har goda recept på din blogg :) Titta gärna förbi på vår sajt där du hittar tusentals recept från svenska bloggar och sajter. Kolla också på ”Matbloggstoppen" http://www.hittarecept.se/matbloggstoppen.

Vill du vara med och få dina recept visade på sajten så behöver du bara registrera dig på http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Förhoppningsvis kan just din blogg ligga etta!

Med vänliga hälsningar,

Emilie
Hittarecept.se/




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: