Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Smarrig kräftsås!

Publicerat den  i kategori Middagstips

Hej!
Idag är det en riktigt skit dag,huvudvärk,yrsel och ögonflimmer,Bläääää!
Legat dom en dösill mest hela dagen,har dock haft sällis av 3 sjuka donnor,och det har ju varit lite små mysigt❤
Elly har varit på dagis och det har gått hur bra som helst.Skönt!
Nu snart dags för middag och här hemma blir det panerad torsk från Lidl och potatis:)Tänkte tipsa om en jätte god sås till fisk.

Kräftsås
0,5 dl majjo
3 dl turkisk yoghurt
1dl hackade kräftstjärtar
1 tsk dijon senap med honung
1 msk grekisk salladskrydda
1 tsk vitpeppar
Skal från 1 citron
Hackad färsk dill
Bara att blanda samman,enkelt och gott!




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: