Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Nya friska tag!

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag

Det är galet längesedan jag var i närheten av min blogg....Så längesedan att jag inte ens tänker försöka mej på att hitta någon töntig ursäkt.....

Har dock nu kommit till det läget att jag är sjuk och har så sjukt tråkigt på dagarna så min kära blogg ska nu få hjälpa mej med att få tiden att gå.
Lite ändringar har skett då bloggen nu kommer att fungera som en familjeblogg med mat inriktning,istället för att vara en matblogg,och den närmsta tiden kommer det mest att bloggas om att vara sjuk ,gravid och totalt uttråkad,för min egen skull men läs gärna den som orkar/Linda










Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: