Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Elly har blivit stora damen!

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag

Tänk att min lilla älskade bäbis är så stor att hon börjat på dagis.
Jag är fortfarande i chock.Dels över att tiden går så fort och dels för att det går så fantastiskt bra för henne.
Att våran mamma och pappa gris helt plötsligt är nöjd utan våran närvaro är en mycket märklig känsla.Att vi har världens bästa dagis visste jag redan men att inskolningen skulle gå så lätt hade jag aldrig vågat drömma om.Älskade älskade unge vad duktig du är ❤

Anette
Publicerat den 2013-08-27 klockan 22:05:49

Vad härligt att höra att inskolningen gått bra!! Kan ju inte annat att hålla med - det ÄR världens bästa dagis! Lisa trivs jättebra även hon!
Kram på er!

Linda
Publicerat den 2013-08-28 klockan 10:49:32

Ja vi har verkligen tur med dagis Anette;)Att Lisa trivs syns verkligen.sen har hon ju stor syrran som ser till att allt går rätt till:)
Kram,kram




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: