Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Rosa Fluffiga Cupcakes

Publicerat den  i kategori Cupcakes
Hej på er!
I går tog jag mej i kragen och bakade lite cupcakes till barnen:) Söker fortfarande efter det allra,allra bästa receptet,och då måste man pröva sej fram. Dessa små rosa cupcakes blev verkligen super goda,men frostingen ,typ rann av efter den spritsats på;)Den var hur tjock och fluffig som helst först,ha,ha jag höll på att skratta ihjäl mej när den bara smälte bort framför mina ögon:)

Hur som helst så kommer det inte något recept nu,men dock 2 bilder i alla fall.Håll till godo!

Kram på er och ni missar väl inte Sveriges Mästerkock ikväll;)

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: