Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Barnvagnen,skridskor och fotboll:)

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Hej på er!

Vilken härlig dag det är idag.Alldelens lagom kallt och krispigt.Elin har fotbollscup i Långsele hela dagen lång så då passade vi på att åka skrillor mellan matcherna.Hur mysigt som helst,och jag måste säga att Långseles skridskobana var av utmärkt kvalitet:)

Nu är vi hemma en sväng igen för att ta reda på ett berg av rentvätt,mindre skoj men måste göras.Bak blir det oxå då Jullan fyller år på Torsdag.

Vi har ju vait och hämtat våran Emmaljunga vagn också,ett givet val för mej eftersom den är helt Svensktillverkad,den och jag ska gå och rulla många,många mil tillsammans.

Ha en fin dag.Kramis!








Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: