Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Vilken härlig dag!

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Godmorgon vänner!
Vilken fantastisk dag det är idag.Sol från blå himmel,gör att det spritter i hela kroppen:)Håller på att packa ihop lite matsäck så bär det iväg till slalombacken.Underbart!

I går for jag och barnen på  Kläddax och på Butik Lillasyster,och fikade och mös och shoppade lite:)Köpte nya rosa myggar, 2 fina skålar och en rosa korg för smarrigt fikabröd på butik Lillasyster:)



Och från Kläddax blev det helt underbara äppleblomskvistar och 2 super söta ljuslyktor:)










Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: