Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

sol,shopping och lunchdate:)

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Hej på er!
Tänk vilka fantastiska dagar det är nu.Och bara bättre och bättre blir det.Längtar efter korvgrillning på baksidan och takdropp:)

Idag tog jag en prommis ner på stan där jag mötte upp Millan för lite trevlig shopping och god lunch.Vi käkade på Thai och det är överlägset det absolut bästa lunchstället i stan tycker jag,så vi njöt i fulla drag:)

Skattis har fått hem såååå otroligt mycket snyggt så har ni inte varit där nyligen så GÖR ett besök.Ni kommer att få dåndimpen.För mej blev det lite smått och gott......



Och rosa såklart:)Har kommit hem saker i andra färger oxå för er som inte är lika galen i rosa som mej;)

Sen gick vi till Curri oxå och där blev det oxå lite små plock:)





Ha en fin dag! Kramis
Camilla
Publicerat den 2012-02-23 klockan 09:23:02 Blogg/hemsida http://camilla.ajj.se

Galet snyggt! Gillar din blogg =)




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: