Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Ost,vin och kex!

Publicerat den  i kategori Vardagslyx
Förra Onsdagen såg det ut så här hemma hos oss,när vi väntade gäster...Dock ser det inte ut så idag tyvärr!
 
 
Jag känner panik över att sommaren snart är slut.....
 
Jag tror att Elly håller på att få tänder!Hon dreglar,äter på allt som kommer i hennes närhet + att hon är lite varm,hon är helt slut lill gumman och sover just nu för det mesta,och när hon är vaken vill hon helst vara i mammas knä;)
 
 
 
 
Anette
Publicerat den 2012-08-22 klockan 11:54:42

Det där bordet med ost och kex var verkligen mumsigt! Det blir halloumi- och soltorkadetomater för oss till helgen - var sååå mumsigt!

Kram på dig!




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: