Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Justin Bieber går mej på nerverna......

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Ni där ute som har döttrar i si så där "Fjortis" åldern fattar nog vad jag menar utan att gå in på närmare detaljer ;)Men till ER andra så verkar denna lilla pojkvasker satt griller i varenda tjej i lagom ålder. Han är otroligt talangfull, grym på att sjunga och söt som socker!
Men vad är det med denna kille som gör att han blir en starkare drog än amfetamin?
 
Jag har en dotter som grinar när hon hör han sjunga, sett sönder hans film fullkomligt, försvarar han in i döden om det skrivs något elak om han, som sa att hennes liv var över när den elaka mamman inte fick tag på några biljetter till Globen den 17:de April, vilket inte varkonstigt när alla biljetter var slut sålda på 18 minuter, och hela Ticnet kraschade, men säg det till en ÄKTA Bielber ni ;)

Mamma var den VÄRSTA i hela världen.....Men då släpptes även biljetterna till Oslo i samma veva och mamman med det dåliga samvetet satt uppe hela natten bara föra att komma in på sidan för att kunna köpa kl 09.00, och fatta vad som händer 09.02 kommer jag in och kan börja handla (Skulle ha 2 biljetter då kusin MY är lika galen i pojken hon) ,blir så rädd och nervös att fippla till det så jag bara vrålar efter gubben som tror att jag blivit helt tokig, he,he....
Men vet ni nu förtiden är jag världens bästa mamma för vi fick biljetter!
 
P.s har Ifs sett att marknadsvärdet för dessa platser vi fick är uppe i 10 000 kr nu,så sköter inte donnan sina kort rätt så ligger dom kanske ute till försäljning;) D.s
 
Lisa
Publicerat den 2012-08-20 klockan 20:33:00 Blogg/hemsida http://scraplivet.se

Haha!! Jag hör hela grjjen framöver mig. Vilket sabla liv det ska ha varit. :D

julia
Publicerat den 2012-08-20 klockan 20:52:01

mamma,det heter BELIEBER din mupp,tack så mycket för biljetterna :) Loveu<3




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: