Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Elly bara växer och växer...

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Hej på er!
Jag och Elly har precis haft besök av Millan och prins Oliver, han är världens charmigaste kille som går i ett par skor :) Han älskar att sitta och hålla Elly i knät och han är så himla gosig och försiktig. Han kommer att bli en mycket lovande framtida barnvakt!

 
 
Vi fick även låna massor med fina kläder till Elly, hon är helt klädlös,hittar inte ett enda plagg i storlek 62-68 på vinden tror att jag någon gång sålt dessa storlekar på loppis :( Hmmm hur tänkte jag då egentligen?
Elly har redan svirat om och testat dom fina kläderna...

 
 
Inte konstigt att alla kläder blivit för småa när dagens vikt är 6 kg prick och längden 61,5 cm, det är andra bullar mot 2100 g och 45 cm längd som hon vägde när vi var i Umeå.Titta skillnaden! Mammas älskade gounge!
 
 
Ha en fortsatt bra dag! Kram!



Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: