Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Underbar Morgon....

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Godmorgon! Har precis varit med kärleken ute på en underbar lång morgon promenad:)Vi gick upp på Hallsta ,jag tycker att det är så otroligt skönt att gå upp dit.Att bara stanna till på toppen och titta ut över vackra Sollefteå får en att må fantastiskt bra hela dagen:)
Nu ska vi piffa oss lite för att sedan åka till prinsessan Aishatou på hennes födelsedag.Mys!
Ha det bra så länge!
Kommer här lite bilder från prommisen.......



Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: