Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Mycket skoj på gång!

Publicerat den  i kategori Sveriges Mästerkock
Just nu är det galet mycket att göra ;). Känner mej väldigt lycklig över alla fina uppdrag jag får :). Om jag om möjligt ska hitta något som är mindre bra med det hela så är det j såklart att jag denna vecka knappt hunnit med bloggen, men jag lovar det blir strax bättre uppdatering ;).

I går tog jag faktiskt tid till mej och for till S-vall och införskaffade mej lite fina baktillbehör och lite annat mys som ska fotas och bakas med nästa vecka, då kommer det komma många smariga recept och härliga vårbilder :). Hoppas ni har lite tålamod :).

I kväll är det Sveriges Mästerkock, härligt, längtar varje vecka ;). Ikväll så missar jag tyvärr avsnittet, då jag har fått ett fantastiskt trevligt matuppdrag med en 3-rätters meny ;). Men som tur är så går ju reprisen kl 00.05, det gillas SKARPT och då kommer jag sitta bänkad vill jag lova :).

Hoppas att jag kommer hinna med ett blogg inlägg ikväll, ska göra mitt bästa, annars så kommer det under morgondagen, så ni kommer inte att bli utan, det lovar jag ;).

Nä nu måste jag börja med förberedelserna inför kvällens middag, hoppas att ni får en toppen dag fina läsare, kram på er alla ;).

(bilder från gårdagen, tagen med digital kamera av Babbi)

Jenny G
Publicerat den 2011-03-02 klockan 21:00:26

Åh - vad tråkigt att du åkte ut. Bra kämpat i alla fall, jag är grymt imponerad. KRAM




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: