Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Födelsedagskalas hos Tjällbergs!

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
I morrn fyller våran äldsta dotter Elin 17 år :). Herregud vart tar åren vägen?
Barnen blir större och större, men själv blir jag bara yngre, tro hur det kommer sej? ;).

Mycket fix idag i alla fall, present inslagning och baka det sista, mycket kul, jag fullkommligen älskar när barnen fyller år :).
Hon är lite kräsen på fika och hon avskyr tårta, så på önske listan över fika, så står biskvier överst, följt av kladdkaka så det ska jag ägna mej åt nu :). Sen älskar hon ballerina, jag får väl lov att köpa det ;(. Hatar köpekakor, men hon har varit vääääldigt tydlig med att just dessa måste finnas på fika bordet :).

Med bilder vetetusan hur det ska gå eftersom min kamera är på vift, men jag får väl be Elin fota lite med telefonen, så att jag får någonting att visa er ;). Ha det gott så länge, för här ska nu bakas!

Anonym
Publicerat den 2011-03-14 klockan 18:16:26

Anonym
Publicerat den 2011-03-14 klockan 18:17:59

Tessa
Publicerat den 2011-03-15 klockan 01:45:24

Nämen GRATTIS till sötaste Elin önskar fam. Kontio hon är såååå fin och söt så jag blir glad bara av att se en bild av henne :-D

Annelie
Publicerat den 2011-03-15 klockan 20:00:52 Blogg/hemsida http://iingemarsdotter.blogg.se/

Grattis till Elin :)




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: