Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Härliga sommar recept & Sundsvalls resa!

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Hej på er kära läsare! Hoppas att ni har det fin fint! Här är livet härligt! I går var jag i Sundsvall med underbara vännerna Tessan, Millan och Babbi. Vi fick leka modeller för en dag, och det var inte min grej :). Inte en enda bild blev bra, men det ordnade duktiga Babbi sedan när hon fotade oss efter :).

Sen blev det god middag och ett glas rött, underbart!
Maten var god, men jag blev inget överdrivet impad faktiskt!
Men sällskapet var underbart!

Här kommer det i alla fall en bild, på ett av mina recept ( Grillad fläskkotlett med Gremolata ) som har publicerats i tidningen Allehanda nu i veckan.

Fler recept från mig finns här:

* Whiskeymarinerad entrecôte
* Italiensk köttbullelasagne
* Biff Rydberg

Nä nu ska här packas för att åka till stugan :)
Kramen på er!



Sofia
Publicerat den 2011-07-04 klockan 14:05:52 Blogg/hemsida http://sofialkarlsson.blogg.se/

fina bilder:)

Millan
Publicerat den 2011-07-04 klockan 21:08:53 Blogg/hemsida http://millanholmberg.bloggagratis.e

Ooohh, så mysigt ni verkar ha haft det!

Babbi har verkligen fått med själen från er alla tre på bilderna, vackraste tjejerna!

Kram

Millan
Publicerat den 2011-07-04 klockan 21:09:33 Blogg/hemsida http://millanholmberg.bloggagratis.e

Ooohh, så mysigt ni verkar ha haft det!

Babbi har verkligen fått med själen från er alla tre på bilderna, vackraste tjejerna!

Kram

Moa
Publicerat den 2011-07-05 klockan 13:49:56 Blogg/hemsida http://www.molia.se

Vilka härliga bilder :) ja alla bilder i din blogg är härliga. Det är ett rent nöje att surfa in och kika :)




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: