Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Spontan shopping :)

Publicerat den  i kategori Vardagslyx
Godmorgon på er alla! Hoppas att ni alla hade en underbar Fredag :) Jag hade en toppen fredag, som började med att jag åkte ner på stan för att köpa vittvin till mina musslor, och där utanför Systemet stod finaste Catrin med sina otroligt fina smycken, det märks att det ligger mycket kärlek bakom dessa små juveler....:)

Jag kunde givetvis inte låta bli att köpa...behövde ju något turkost till dagens bilder :) Det blev 2 par örhängen, och ett armband till en av tjejerna, mycket fina :) Men det bästa av allt var att Catrin tyckte att jag behövde ett fint turkost armband oxå,så jag fick ett av henne, Tack snälla fina Catrin :)

Ni får jätte gärna kolla in hennes hemsida om ni är sugen på lite nya fina juveler ;)
Och här kommer en lite bild :) Kram L


junitjej
Publicerat den 2011-01-29 klockan 12:48:52 Blogg/hemsida http://junitjejen.se

Kanonsnygg frisyr!

Anna
Publicerat den 2011-01-30 klockan 17:14:20 Blogg/hemsida http://akjensdottir.blogg.se/

Haha, somliga har svårt att matcha sina kläder rätt, men du lyckas till och med matcha med dina bakverk! Asnajs ju ;)




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: