Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Klipp om mig

Publicerat den  i kategori Sveriges Mästerkock
På TV4 finns nu ett klipp om mig som sändes i onsdagens program ( 26:e januari ) kolla in det här!

Sandra - KAN FIXA DIN BLOGGDESIGN GRATIS
Publicerat den 2011-01-28 klockan 15:31:49 Blogg/hemsida http://twinblogg.blogg.se/

Hej!

Tänkte att du var tävlingssugen!

Var med i våran tävling och ha chansen att vinna en smyckesats från Panduro värde 249:-

Läs mer på bloggen hur du ska göra för att få så stor chans som möjligt!



http://twinblogg.blogg.se/2011/january/tavling-1.html#comment

Frida Canebro
Publicerat den 2011-01-29 klockan 12:32:57 Blogg/hemsida http://canebro.blogg.se/

Jätte fin blogg, och super fint förkläde. Vart har du köpt det ? :)

Stina
Publicerat den 2011-02-04 klockan 18:31:56

Herregud vilket gulligt klipp! Jag kan inte slupa kolla på det! Kollat på det ungefär 7 gånger i rad, börjar nästan att gråta av att se eran familj samlad när du lagar mat och Julia och de andra har kuddkrig! Så sjukt söta!

Hoppas man får komma och hälsa på snart! det var ju ett tag sedan! ;)

/ Stina Olofsson :)




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: