Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Linda recenserar: Kakstämpel

Publicerat den  i kategori Bakat

Häromveckan fick jag hem en kakstämpel från Coolstuff, som jag genast ville prova. Mycket trevlig liten stämpel :). Jag gillar verkligen att det står home made på den. Gjorde snabbt en kakdeg, samma som till syltkakorna. Skillnaden blir såklart att man måste rulla större kulor av degen.
Vad tyckte jag då?


Jag tycker det är en mycket rolig uppfinning men för min del hade den gärna kunnat vara lite mindre i storlek. Den var lätt att använda, inga konstigheter, bara lite pill för att få dem runda och fina. Jag kommer absolut använda den igen och rekomenderar den till er :).

Den finns som sagt på Coolstuff och kostar 129:- och går att beställa här :).
Steg för steg:

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: