Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Härliga underbara Sollefteå bor.......

Publicerat den  i kategori Uppdrag
Men ni är ju bara helt fantastiska alla ni....!
Kunde väl aldrig drömma om att jag skulle få träffa så många härliga människor idag, på ICA Nära Rödsta, tänk att ni va så många som hejar och tror på mej, jag är så lycklig att ni finns och att ni kom och förgyllde min dag, Tack snälla ni!

Det var ju givetvis fantastiskt roligt,att ni alla som ALDRIG smakat musslor, eller inte gillat musslor ni provat förrut, gillade dom jag gjorde, och tänkte dessutom laga dom hemma till middag idag, och ni var inte en inte två, utan ni var MÄNGDER ;). Vad kan vara bättre betyg än detta :). Sen att detta recept i grunden är Per Morbergs kommer jag ALDRIG erkänna bara så ni vet ;). Men idag så lagades det med en touch of LINDA ;).

Jag vill verkligen tacka Janne och Lotta och deras helt fantastiskt underbara personal, för idag,utan dom skulle det inte alls va lika bra, dom har fixat och trixat och donat för allt ska funka, och det gjorde det verkligen, Tack alla ni för ett super dunder jobb, Ni är bäst men det vet ni ju att jag tycker eftersom jag nästan boooor hos er... Tusen Kramar från en mycket tacksam och överlycklig Linda ;).

Finaste Babbi har ju givet fotat hela dagen och kommer bjuda på toppen bilder, men till saken hör att hennes sysslor verkar öka hela tiden :). I dag blev hon ju min assistent och hjälpande hand, utan hennes hade det tusan inte gått, tro vad detta ska sluta om några veckor ;). Du är toppen finaste Babbi.....Tack!!!!! Pöss!!!

Jennie Brunflo
Publicerat den 2011-02-18 klockan 20:41:18

Oj oj oj vad jag hade velat vara där!



Kul att det gick så bra.

Maria Brantvall
Publicerat den 2011-02-18 klockan 21:06:02

Hejja dig Linda. Jag är så stolt över att vara din vän. Tänk att du trollar vid spisen och är med på TV.... Så Coolt......

Go Girl -GO......




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: