Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Audition HJORT på gång ;)

Publicerat den  i kategori Sveriges Mästerkock
Hej på er alla!
Idag är det väl en härlig dag? Solen skiner, och ger en så otroligt mycket energi tycker jag :)
Inför morgondagens avsnitt av Sveriges Mästerkock, tänker jag äntligen bjuda er på både bild och recept på min audition rätt som föll juryn på  läppen i Umeå :) Babbi kommer snart hit och fotar, så riktigt snygga kommer ni få oxå :). Bilder på den färdiga rätten kommer imorgon efter programmet, men givetvis kommer jag bjuda er på bilder under tiden jag tillagar den redan idag :)

I går var jag ju i Stockholm på presskonferans.... Mycket intressant att träffa alla tidningar, men jag kan lova att jag tänkte många gånger under dagen om deras fokus låg på annat än mat ;) Frågorna som kom handlade mycket om att gräva fram lite smaskiga detaljer om oss deltagare ;). Jag det gällde att hålla tungan rätt i mun :).

Vi fick i alla fall börja med att se avsnittet som sänds nu på onsdag,och det var SKIT häftigt att få se ;). Och SKÖNT, nu är man lite förberedd på vad som komma skall :).

Fotade inte så mycket,då jag var så glad att träffa alla finalister, så jag hellre kramades med dom.
Men här kommer i alla fall några bilder ;).





Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: