Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Stockholm levererar! Eller INTE....

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Hej!
Nu har jag landat i soffan ,hemkommen från lilla trippen.
Det har varit både ris och ros måste jag säga....

Resan ned gick fin, fint med lagomt mycket trafik och inte allt för långa köer in till Stockholm, vi hittade även till Frihamnen i god tid innan Intervjun som jag skulle på;) Intervjun gick bra och jag känner mej mycket förväntans full vart det kan leda. Det är bara att snällt vänta, vilket jag tycker är pyton för tålamodet är verkligen inte min bästa vän.....


Här är jag på väg in och står här och funderar om jag kanske måste kräkas lite.....
Men som tur var så lugnade mina nerver ner sej när det var dax....
Så långt var det frid och fröjd, även trippen till Söderhallarna gick fint och jag shoppade lite smått och gott på The English shop, love it!

Lagom trött och hungrig skulle vi då hitta till vårat hotell, piss lätt tänkte vi då det låg efter Drottninggatan, vilket visade sej 2.5 timmar senare att så var inte fallet...och då hittar jag faktiskt rätt bra i Stockholm...

Vi blev så desperat så vi höll på att skita i allt och checka in på Sign i stället, där har vi bott förrut och det är mitt absoluta favvo hotell, men när jag skulle  boka det innan vi for så fanns det bara mini sviterna lediga och då blev jag snål och bokade ett annat som såg fint ut på bilderna. Det var det inte, hotellet var ett skämt och jag trodde att vi var med i dolda kameran,och jag ångrar mej na så jävulskt att vi inte bodde på Sign som vanligt.....Här får ni bilder på entrén, receptionen,och våran fina frukostbricka som vi fick, och nej det är inte ett skämt, det är helt på riktigt....






Som tur är blev kvällen magisk och det övervägde det dåliga med råge, men mer om det i ett annat inlägg :)
Puss puss från en som är glad att vara hemma igen :)



Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: