Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Allt för långt mellan gångerna....

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Tänk att det ska vara så svårt att hinna med denna stackars blogg. Älskar ju att dela med mej av min vardag och har absolut ingen lust att lägga av.

Nu på slutet ska jag nog inte skylla på att jag inte hunnit utan det är nig snarare mej det suttit i, lite lat helt enkelt :). Men jag vet hur det är,bara jag kommer igång så är det som rutin igen. Jag ska göra ett ärligt försök. Ja så får det bli!



Lilla Lilly växer så det knakar och det är ju bra, så hon kan stå emot stora systers busiga framfart ❤


Älskar dessa bilder på mina Guldkorn som Babbi.se fotat. Ha en fin solig dag !


Annster
Publicerat den 2014-03-24 klockan 13:27:53 Blogg/hemsida http://annster.se

Fina bilder :)

Mio
Publicerat den 2014-03-25 klockan 05:47:24 Blogg/hemsida http://miomille.blogg.se

Men tjoho!
Äntligen ett inlägg ;) haha! Puss!!
Krama fina tjejerna från mig å milian - vi längtar efter er <3




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: