Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Bättre och Bättre dag för dag!

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Tänk att Lilly redan hunnit bli 4 månader gammal, begriper faktiskt inte alls vart den tiden tagit vägen. Denna gång har inte riktigt varit som med dom andra barnen, dels så har det dragit ut på tiden med mitt tillfrisknande, och dels så känner jag mej gammal, trött och sliten. Vilket säker hänger ihop givetvis, men ändå.....

Dessa 4 underbara månader med en till liten familje medlem har tillbringats i hemmets lugna vrå, jag som annars är översocial har stängt in mej helt, och liksom inte tagit mej ur bäbisbubblan ;).
 
Bättre och bättre mår jag för varje dag som går fast jag fortfarande kan känna att min 40 åriga kropp är inte till för att ha 2 små barn ;). Jag förstår varför alla babblar om den biologiska klockan om jag säger som så :)
Nu har jag börjat söka mej ut och vi har både börjat med babyrytmik och babysim, och det går toppen!Så innan sommarn så är förhoppningvis mitt vanliga sociala jag tillbaka ;).

Babbi var här för någon dag sedan och hälsat på och fotat lite, och det är ju också en bit på väg :). Att komma igång med bloggandet igen. Blogga tycker jag om, och nu är det lite skoj på gång framöver som jag gärna vill dela med mej av:) Hoppas vi hörs snart igen!

Här kommer lite fina bilder som Babbi fotade. Den fina tavlan fick jag i present av henne, sen lite rea fynd till Lilly från Babyshop och tillsist några bilder på min fina goa bäbis :)

 
Mio
Publicerat den 2014-02-13 klockan 20:18:44 Blogg/hemsida http://miomille.blogg.se

Åååh!! Gofötterna!! Vill bara snusa på dem!!
Nu måst vi ses snart <3
Love!

Maria
Publicerat den 2014-02-15 klockan 16:52:18

Vad roligt om du kommer igång med bloggandet igen och att du verkar må bättre! Tycker om att läsa din blogg!




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: