Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Överlyckliga barn !

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Hej på er!
Gud vad skönt att se solen idag och inte snö fall som i går.Hhmm!

Idag var det en fantastisk dag.Började dagen med ett välbehövt besök hos Hårtesten,där dom var duktiga och lyckades få fram exakt den orange färg eller vad man ska kalla det i mitt hår.Blev så nöjd!

Sen blev det go lunch på Thai med 2 av dötttrarna,riktig kvalitetstid;)Lyx!

På eftermiddagen så fick vi göra 2 små tjejer helt överlyckliga då dom fick hämta sina nya fina cyklar.Det finns nog inget i världen som värmer så mycket i ett mamma och pappa hjärta som när man får se sina barn så otroligt lyckliga:)Dom steg till och med upp jätte tidigt idag för att hinna cykla lite innan skolan började.Sötnötarna mina!

Och som en liten bonus på den perfekta dagen så kom mitt efterlängtade paket från Leilas Genaralstore,med mina fina saker jag beställt! Blev super nöjd!

Kram på er !









Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: