Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Mera Boande!

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Hej svejs!
Sista dan med lediga barn är här.Tycker lovet gått på tok för fort:) Mannen och tjejerna är i slalom backen och här sitter jag.....
Har grejjat på lite med allt möjligt här hemma.Plocka med bäbis kläder är ett trevligt tidsfördriv,jag HATAR att stryka och gör det bara om nån hotar mej eller nåt,men dessa små plagg har idag bara känts som härlig terapi och avkoppling.Mycket märkligt.

BB väskan har oxå börjats packa,lite tidigt kanske,men nu är det gjort i alla fall:)

Ha en härlig dag!



Cathrine
Publicerat den 2012-03-16 klockan 12:10:20

Men vad mysigt..En till tjej Å vilka massa härliga kläder du har på bilden...Spännaqnde få se bilder på Elly framöver.




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: