Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Elly Eva Linnea Tjällberg

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Hej vänner!
Vill börja med att säga att ni är alla underbara.Att efter så långt blogg uppehåll så är ni forfarande några som vill att jag börjar blogga igen.Det värmer oerhört.
Ett steg i rätt riktning är kanske att äntligen visa upp det älskade lilla underverket som kom till oss den 6 April.Detta har dröjt av den enkla anledningen att jag blev sjuk under graviditeten men återhämtar mej nu sakta men säkert.

Lilla Elly föddes i Umeå i vecka 34+1 ,vägde 2459 g och var 46 cm lång.Allt gick bara fint och vi behövde bara stanna i 1 vecka.Nu växer hon så att det knakar lilla damen i fråga och i morgon blir hon 2 månader,och tycker att livet är hur härligt som helst.

Dundrar in lite äldre bilder nu så kommer det lite nya under morgon dagen....Ja just detta är ju en matblogg oxå,och jag har varit ute på så många skoja uppdrag som jag skulle visa er men alla finns tyvärr ej på kort,men härliga mat recept kommer dock ändå framöver.

Ha en fin dag!

















Avslutar med ett kort som jag älskar som Babbi var hit och tog och fixade till lite.....

Vickan
Publicerat den 2012-06-05 klockan 12:17:53 Blogg/hemsida http://vickkanh.blogg.se/

Men gud så söt liten jänta... stort grattis till er från oss.. kramkram

Anette Sjölander
Publicerat den 2012-06-05 klockan 13:16:03

Hon är verkligen underbart söt!!

Kram på er! :o)

Frida
Publicerat den 2012-06-05 klockan 14:47:28 Blogg/hemsida http://busfridis.blogg.se/

så söt hon är : )

Har kikat in här då och då så blev så glad att du hade skrivit ett inlägg : ) kram




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: