Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Äntligen Sommarlov!

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Hej på er!
Äntligen är det sommarlov.Som vi längtat.Barnen har varit så trötta nu på slutet,så detta var välbehövligt.

I går började vi morgonen med Maijas avslutning i Multrå Kyrka,alla var så fina..

Elly hade oxå klätt upp sej i sina fina kläder som hon fått av Familjen Eriksson:)



På eftermiddagen var det dags för Alva och Agnes avslutning i Sollefteå Kyrka



Där kom Mario på besök till barnens förtjusning,tyvärr så hade jag glömt både kamera och iPhone hemma,hur jag nu kunde göra det.....

Sen hem och börja planera en dop middag som vi ska ha framöver,men ibland är det trevligare att jobba än andra gånger:)Riktigt mysigt hade jag i alla fall som ni ser.



Saknar dock kort på älskade fina Julia eftersom hennes avslutning krockade med Maijas:(Men någon har nog fått henne på bild  hoppas jag....

Ha det fint!



Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: