Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Skolstarten är här!

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Godmorgon!
Har ni det stressigt så här på förstaskoldagens morgonen? Här är det förvånands värt lugnt! Barnen kom inte i säng med nån ordning i går kväll, fast vi försökte.... Det var fjärilar i små magarna och mycket funderingar över dagen :) Kommer själv i håg så väl vad pirrigt det var efter sommarloven att få se alla igen :)
Trots detta var dom riktigt lätt väckta i morse, bara det håller i sej mer än första skoldagen, he,he.Vi har nämligen 2 av Nord Europas tröttaste tonåringar i huset ;) Det slutar till och med att Roger brukar kasta lite vatten på en av dom :)
 
Nu ska jag fixa fruktlådorna och krama barnen Hejdå!
Vi hörs senare idag Kramar
 
Agnes och Alva redo för nya äventyr :)

 
Senare idag tänker jag nog tametusan unna mej en Sushi Lunch.
Det bästa som finns! Är så glad att Lime kommit till stan :)

Lisa
Publicerat den 2012-08-20 klockan 08:41:49 Blogg/hemsida http://scraplivet.se

Hej Linda!

Jag är så bortskämd att mina vaknar utan problem jämt. Men nu är de ju stora. Hanna, den yngsta började nian idag. Jisses... Vart tog de små vägen?

Sushi. Jag har provat det en enda gång.
Skall man testa igen?
Tänk om jag tycker det är lika gräsligt som då? ;-)
För den fösta gången var då minsann ingen höjdare.

Linda
Publicerat den 2012-08-20 klockan 08:52:48 Blogg/hemsida http://xn--mammaskk-t4a.com

Ja du Lisa vart tar tiden vägen:)Tänk att du har så stora barn nu:)Det finns lika många usla sushis som goda,tycker absolut att du ska testa igen,det gäller även att äta på rätt sätt,blanda i lite wasabi i sojan att dippa i,samt att ta en bit av ingefäran för att rensa gommen mellan dom olika smakerna,annars är det rätt menlöst i smaken;)Kram på dej




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: