Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Morsdag

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Hej igen!
Vilken härlig dag jag har haft ida :). Fick sovmorgon till nio, tok lyx har inte sovit så länge på vet inte vad. Skönt!

Utvilad och glad så fick jag öppna mina paket från min kära familj, fick en helt underbar Willow Tree figur med budskapet "Your the BEST" bara det :). Sen fick jag vägg bokstäver som löd "LIVE LOVE LAUGH", helt underbara presenter. Puss på er!

Middagen stod jag dock för själv, och inspirationen till dagensmiddag kom från denna bok :).





Det blev en klassisk Söndags middag kan man säga:)Och ALLA åt upp,även Maija goknopp som typ lever på rostade mackor:) Bästa betyget på länge här hemma.

Vi åt skånsk senapsstek med potatis,pressgurka,gräddsås,vinbärsgele och glaserade rotfrukter och tomater.













Och det hela avslutades med köpetårta från ICA Rödsta:)




He en fin morsdag på er alla mammor! Kram L

Matbloggen
Publicerat den 2011-05-30 klockan 09:40:11 Blogg/hemsida http://pernillawahlgren.se/bloggar/jennys-matblogg



Låter som en riktigt bra mors dag :)



Trevlig vecka.



/ Jenny



Linda
Publicerat den 2011-05-30 klockan 09:47:02 Blogg/hemsida http://mammaskitchen.blogg.se/

Ja du Jenny,det var en toppen dag:)Hoppas du också hade en fin morsdag,Kram L:)




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: