Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Midsommar....

Publicerat den  i kategori Högtider
Hej på er igen!!!

Idag har vi bara tagit det lugnt:) Helt underbart ,inga måsten bara lugnt och skönt:))

Gjorde ingen speciell mat heller,eftersom det är i morrn gästerna kommer:) Längtar som en tok:))

Här kommer i alla fall lite bilder på vad vi har stoppat in idag:)

Kram på er!!





Nettan
Publicerat den 2011-06-24 klockan 21:35:06

Gjorde ingen speciell mat - jisse människa - din mat och dina upplägg är ju rena rama fiiiiiiiin-restaurang-matn´!!!! mums

Det är säkert både en fröjd för smaklökarna och för ögonen!!

Blir himla nyfiken vad det är på menyn imorgon som kan bräcka dagens lite mer "ospeciella".. ;-)

Ha en härlig midsommar Linda!



KRAM från lilla mig..

Linda
Publicerat den 2011-06-25 klockan 10:41:18 Blogg/hemsida http://mammaskitchen.blogg.se/

Hi,hi Nettan,gud vad snälll du är:) Trevlig Midsommar på dej med,kramisar från mej




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: