Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Kärlek i massor ;)

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
I lördags fick jag vara med om något helt magiskt ska ni veta :).
Hela familjen var bjuden på min älsklings bebis  dop, helt underbart!

Men det ingen visste var att det även skulle vankas till Bröllop! Jo, jag visste ju faktiskt eftersom jag hjälpte Millan med lite fix inför ni vet :). Sen fick jag även äran att fixa dop fikat i Församlingsgården som vi alla var inbjuden till efter :).

Så himla underbar dag alltså, fick i och för sej smyga och smussla en del inför familjen, men det gick bra och ingen anade något, hi,hi!
Tänker på hur tufft Millan måste haft det för att inget skulle komma ut, men hon fixade det och chocken i kyrkan var ett faktum :).

När alla sitter där i kyrkan så börjar helt plötsligt bröllopsmarschen och in kommer världens vackraste brudpar och tärna, och inte ett enda öga var torrt :). Min man skulle filma det hela, men han fick stora problem i början då han oxå blev alldelens tagen :) Godingen min :).

När brudparet kommit på plats famme hos prästen, så smög jag och min lille prins in och satte oss bland dom andra tills vigseln övergick i barndop!

Ljuvligaste prins Oliver fick sitt namn och han är ju så charmig och fick oss att kikna av skratt under dopet :).
Han plaskade i dop vattnet och tänkte nästan hoppa i ett tag, han höll på att käka upp pappas fina blomma, han drog mamma i fina håret, och han pratade med prästen om vart annat..... Så himla söt detta charmtroll!

Är helt varm i kroppen sen denna härliga dag som jag aldrig, aldrig kommer att glömma! Tack familjen Eriksson för att vi fick dela denna dag med er! Puss!!

Jo just det ja, det var faktiskt en till som fått äran att veta om bröllopet, och det var ju givetvis proffsfotografen Babbi som skulle fota det hela, så här kommer lite härliga Babbi bilder till er alla! Kram på er fina ni!


Lotta
Publicerat den 2011-06-17 klockan 09:46:25

Så fint! Man blir rörd när man ser bilderna och läser vilken otrolig överraskning det blev!

PernillaElmquist
Publicerat den 2011-06-17 klockan 10:33:06 Blogg/hemsida http://www.pernillaelmquist.se

Vad roligt Linda! Sådana överraskningar är alltid lika kul. Som i en film! Hoppas allt är bra med dig. Kom ner och matnörds-picknicka den 16 juli om du kan:) Vore kanonkul! Sovplats finns. kram pernilla

LIZA
Publicerat den 2011-06-17 klockan 10:46:37 Blogg/hemsida http://lizach.blogg.se/

Underbara bilder!

Linda
Publicerat den 2011-06-17 klockan 11:21:27 Blogg/hemsida http://httpmammaskitchen.blogg.se/

Hej Pernilla!Som det ser ut nu så passar datumet perfekt,håller på att kolla flyg:)Sover gärna på din soffa om det är ok:)Kram

Millan
Publicerat den 2011-06-19 klockan 09:27:47

Det är du min älskade älskade vän som ska ha tusen tack för all din hjälp inför/på denna dag :) utan dig hade vi aldrig lyckats med detta <3 Puss & kram på dig <3

emelie
Publicerat den 2011-06-22 klockan 17:01:40 Blogg/hemsida http://eemelieeriksson.devote.se

tårtorna var asgod och fina! :D .. rösta på min klänning på www.eemelieeriksson.devote.se:)




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: