Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Kräftskiva och annat gott

Publicerat den  i kategori Middag för många
Hej alla fina läsare! Hur är det med er?

Ikväll blev det kräftskiva hos familjen Tjällberg med annat gott, eller ja.. förrätt iallafall som kräftor, varmrätt med fisk och efterrätt med härliga Crème brulée! 9 vuxna och 15 barn var vi här hemma, härligt! :).

Recept kommer eftersom här i bloggen, tills vidare får ni nöja er med bilder, men visst ser det mumsigt ut! :)
Kram L

Monica
Publicerat den 2011-08-21 klockan 23:33:16

Nu blir jag sugen på kräftskiva igen! Vilka kanonkort :D

Mary
Publicerat den 2011-08-22 klockan 09:07:25 Blogg/hemsida http://www.mariahellsing.se

Men så smaskigt det ser ut! Du är så himla duktig, Linda ♥

Eftersom att du är en stor förebild i matsammanhang - vad tycker du om mina matbilder? (http://www.mariahellsing.se/2011/august/mat-fotograf-nasta.html) Hihi.



Keep up the good work! Kraaam.

Linda
Publicerat den 2011-08-22 klockan 09:40:36 Blogg/hemsida http://mammaskitchen.blogg.se/

Hej Monica!Vad bra att du blev sugen på kräftor,då har jag ju lyckats!Ja bilderna är grymma,vet inte vad jag skulle göra utan duktiga Babbi.Kram på dej

Linda
Publicerat den 2011-08-22 klockan 09:43:34 Blogg/hemsida http://mammaskitchen.blogg.se/

Hej Mary!Gud vad otroligt glad och rörd jag blir över dina fina ord,har kollat dina bilder nu och tycker om dom jätte mycket,fantastiskt duktig är du:) Kram på dej

Moa
Publicerat den 2011-08-22 klockan 16:59:47

Babbi är en fantastisk fotograf. Vad har ni för relation? Tänkte mest på att ni verkar träffas så ofta osv :)




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: