Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Linda's läckerbit ;)

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Såg på lördagens nyhetsmorgon där Per Morberg blev intervjuad att han hade släppt sitt första magasin, smått panik får man juh när man vet att man bor i Sollefteå, hur ska jag nu få tag i denna tidning kvickt som ögat?!

Sedan kom mamma och pappa på förbi på fika då kläcker pappa ur sig - Kolla på videoteket, de har juh ett fantastiskt stort utbud på tidningar! Sagt och gjort, jag blåste ner dit och fann denna lilla juvel ;)

Väldigt mycket Per Morberg i hela tidningen vilket kanske inte alla gillar, men mig passade det som handsken!

PernillaElmquist
Publicerat den 2011-04-07 klockan 10:46:37 Blogg/hemsida http://www.pernillaelmquist.se

Hej Linda! Förstår att detta är tidningen för dig hela dan! Lite mycket Morberg för min stil:) Kram P




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: