Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Tre Kronor!

Publicerat den  i kategori Graviditet

Jag fick inte åka hem,det trodde jag nog inte heller men man lever som på hoppet.
Sammandragningarna har hållit sej lugna under dagen tycker jag,men tyvärr så är det sämre med trycket i skallen,nu blir det till att ta dag för dag.
Idag har Tessan varit och hälsat på och det gjorde min dag,hon hade med sej en galet god kyckling/pesto macka som gjorde att jag inte tuppat av ,av hunger:)
Sjukhus mat kan ju vara si och så men idag var det rakt oätligt:)
Jag har börjat se på Tre kronor för att få dagarna att gå,små fnissar för mej själv då och då,hi,hi och Reine är ju en riktig stjärna han,nu dags för nästa avsnitt och ligga med ctg igen.På återseende❤




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: