Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Peppar Peppar!

Publicerat den  i kategori Graviditet

Godmorgon!Vilket vackert väder det är idag.Tänk att även den eländigaste dagen kan kännas lite bättre bara för att solen skiner.
Har just tagit morfin och hoppas på att det hjälper lite idag,annars måste jag nog åka in.....
För tillfället så prövar jag att sitta upprätt och det går hyfsat,blir sååå less på att ligga inne i sovrummet.Man känner sej som lite piggare när man kan sitta och prata med övriga familjen:)
Hoppas dom stora barnen kan hjälpa till med busiga Bebben idag så att Roggan kan göra höst ute,det är så irriterande att vilja göra massor men man blir påmind ganska snabbt att det jag klarar av just nu är begränsat,tur att det bara kan bli bättre och bättre tids nog.
Hoppas ni får en skön och härlig söndag!❤




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: