Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Godmorgon från sjukhussängen!

Publicerat den  i kategori Graviditet

Natten har trots allt varit helt ok.Känner mej lite ensam och saknar mina ❤ hemma.Det är lite jobbigt att Roger inte kan vara här,men saker och ting måste fungera hemma vid också.
Dom är på väg hit med lite grejer i alla fall,så då ska jag passa på att krama och pussa på dom❤
I morse när jag duschade så gick slemproppen så nu ligger jag med drop som ska göra att sammandragningarna lugnar ner sej,hoppas det funkar!
Vi hörs senare....Kram

Nettan
Publicerat den 2013-09-07 klockan 09:26:58

Ååååååh Linda, jag tänker på dig! Är det nån som klarar av det så är det väl förmodligen du med din drift o envishet!!

Stina
Publicerat den 2013-09-07 klockan 13:04:52 Blogg/hemsida http://vikla.se

Håller de tummar jag har att det stannar av nu.
Kram på dig!




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: