Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Väntar!

Publicerat den  i kategori Graviditet

Fy vale vilken hemsk natt.När man har haft ont i huvudet dygnet runt under en lång tid,tror man att det inte ska kunna bli värre.Det kan det!
Nu är verkligen alla reserver tömda,så hoppas det blir bäbis snart.Väntar på att Ö-vik ska bli informerad om det aktuella läget och hoppas innerligt att dom inte vill vänta till Lördag innan jag blir igång satt...
Hör av mej i eftermiddag om hur det blir,doktorn ska ringa då.
Ha en fin dag❤

Din barnmorska E
Publicerat den 2013-10-02 klockan 10:21:45

Åh Linda, jag blir både ledsen och glad att höra att det blir övik. Mest glad - din lilla skrutt kan komma och hälsa på mig men dina ögon får du aldrig tillbaka (om det gått för långt)! Sen kan jag smuggla in dig så får du bada under stjärnhimlen en fredagkväll inne på sal två😘 är själv på semester nu, tänker på dig och håller alla tummar att du får den fina förlossning du önskat och förtjänar!

Mio
Publicerat den 2013-10-02 klockan 10:39:37 Blogg/hemsida http://miomille.blogg.se

Åh, lider med dig å längtas med dig lika mycket!!

Tusen kramar 💕💜💕

Emma
Publicerat den 2013-10-02 klockan 10:54:58

Håller med E, du är välkommen med Lilly efter förlossningen till oss! All lycka! Kram

Linda
Publicerat den 2013-10-02 klockan 12:41:09

Åh ni är så underbara mina fina,fina barnmorskor och vänner såklart😘
Blev så rörd av era fina kommentarer så nu sitter jag och bölar:)Och det har jag nog behövt ett tag för Gud så skönt det känns nu....
Tack för att ni finns och jag ska krama er STEN hårt när vi ses,utan er har detta aldrig gått❤😘❤




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: