Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Sömnbrist är ett faktum!

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag

Åh vilka vackra dagar det varit nu.Jag älskar verkligen hösten och dess krispiga lite kyliga luft.Den gör susen både med huvudvärken och själen❤
Här hemma känns det som att dygnet har för få timmar,vilket innebär alldelens för lite sömn.Jag låg ju lite efter med sömn kvoten sen innan om jag säger som så:)
Lilly är världens snällaste bäbis ,men vi måste ju väcka henne var tredje timme dygnet runt för att mata henne.Matningen tar en timme sen ska jag pumpa ,och oftast även byte av bajs blöja ska göras,och när man precis somnat om så är det dag att väcka Lilly igen.Det går bara runt ,runt.Längtar tills hon får styra sina mat och sovtider själv,då blir det bättre❤
Lilly har fått så fina presenter :)Från mina fina elever och kollegor RL så fick hon en jätte gosig jacka och gosedjur:)Tusen Tack rara ni,och hoppas att nån läser här på bloggen och kan hälsa alla andra;)
Av min bästa Millan så fick Lilly mössa och dregglis i underbart brunt med ugglor och en super söt napphållare❤Puss och Tack vännen❤
Vi hörs snart igen:)Kram!

https://cdn3.cdnme.se/2469098/6-3/pic_525e5fb4ddf2b33830d0d313.jpg">https://cdn2.cdnme.se/2469098/6-3/pic_525e5fb4ddf2b33830d0d313.jpg" class="image">




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: