Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Lilly sköter sej utmärkt!

Publicerat den  i kategori Graviditet

Idag är Lilly piggare:)Hon vill äta från bröstet och visar att hon blir riktigt förbaskad om det inte kommer någon mjölk;)
Hon behöver ingen syrgas längre heller,utan nu har hon bara hjälp av lufttryck.Duktig tjej!❤
När det har varit dags för blöjbyten så har vi kopplat bort henne från all övervakning och det har gått super!På väg åt rätt håll alltså!
I morgon är det dags för ett nytt ultraljud på hjärtat hoppas,hoppas på ett bra resultat.Önskar så att Roggan kunde vara med men han måste jobba:(På Lördag får jag pussa och krama alla i alla fall för då kommer dom hit❤💕❤Längtar så jag dör:)
Mjölken har runnit till riktigt ordentligt idag så då är det extra tufft att vara ensam ,känslorna är som lite bångstyriga:)
Nä dags att pumpa igen,vi hörs i morgon.Kram




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: