Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Tv inspelning och matlagning i Radion!

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Hej finingar:)
Min frånvaro beror på galet mycket att göra.Inget negativt sådant alls,utan helt enkelt en massa uppdrag här och var,vilket ja bara tycker är givande och mycket roligt.Väldigt mycket Mästerkocks uppdrag har det varit vilket också är otroligt roligt med tanke på att det är riktigt längesedan jag var med:)I morgon är det dags för ett nytt Mästerkocks uppdrag,då jag ska laga mat i P4:)Men hur gör man? Är såå van att lära ut och visa där ni ser mej,nu ska ni alltså få tips och lära er något genom mitt babbel:)Det återstår verkligen att se hur detta kommer att gå:) I morrn kl 11.30 är det som gäller för den som vill:)
 
Nytt Tv uppdrag är det även dax för.Hela familjen Tjällberg ska vara med ,dock inte åt Tv 4,utan åt kanal 5,vi sticker på Fredag för att spela in,och barnen är så förväntans fulla:)Återkommer om det,när jag vet när det ska sändas:)
 
Har sån enorm matlagnings abstinens så snart ska jag ge er ett super smarrigt mat och bak recept kära vänner!
Har som sagt bara haft lite väl mycket att stå i.Kram på er så länge!
 
 
 
Stina
Publicerat den 2012-09-04 klockan 20:54:07 Blogg/hemsida http://vikla.se

Men OJ vad spännande! Och tusen tack för tjejernas besök igår :)

Linda
Publicerat den 2012-09-04 klockan 21:00:17 Blogg/hemsida http://xn--mammaskk-t4a.com

Mycket spännande ska det bli Stina:)Och varsågod hoppas dom kommer till användning;)




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: