Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Grattis Elin 18 år!

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Hej på er!
Hoppas allt är bra.Här har det varit fullt upp kan man säga:)Äldsta dottern fyllde 18 år i Torsdag.Fattar det inte än att jag har så stora barn.....
Vi fiarde dagen lång med nära och kära och bjöd på buffe:)Mums,mums!Tog några kort innan gästerna kom men sedan så hann jag tyvärr inte,så några bilder på den färdiga buffen finns ej:(

Födelsedagsbarnet var mycket nöjd med sin dag och hon fick många fina presenter,och av oss fick hon lite små tjoffs och körkortet och en bil:)Hoppas,hoppas,hoppas hon klarar körkortet nu,för GUDARS vad hon ska få skjutsa sina syrror.PAY BACK TIME Gumman,he,he!

I kväll kan ni ju gissa vad som står på Agendan:) Krogen!Och jag har sagt det förr och säger det igen.Små barn små bekymmer.....Ha en fin dag alla!





















Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: