Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Bäbis längtan.....

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Hej på er!
Nu är det ett tag sen vi hördes av:) Tänker inte jiddra en massa om orsaker osv ,utan läget är så helt enkelt:)

Har haft många matuppdrag som jag tyvärr inte visat er men,så kan det vara ibland:)Har i alla fall tagit lite bilder här och var som kommer att dyka upp här....

Tidningen Ångermanland har varit här och gjort ett stort reportage som kommer i en ny bilaga som det är premiär för i början av April.Det repotaget hade dock mer fokus på våran växande tjejiga familj.Vi börjar bli smått unika märker vi genom att vi har snart den sjunde dottern hos oss.Men givet  så hamnar man ju lätt i matpratet ändå så det som åts och som det kommer recept på i repotaget var en matig kycklingsallad med variation till barnen:)



Väntar med spänning på reportaget........

I övrigt så går jag mest och är less på dagarna.Längtar efter bäbis som en tokig och kommer inte ihåg att väntan var så här lååååång med dom andra tjejerna:)
Boar och donar på hemma  nu i alla fall och det är ju ett bra sätt att få tiden att gå.....
Hittade en underbar syblogg oxå som jag beställde Vagnmobil,body,mössa,dregglis och ett härligt lapptäcke av.Hon syr i härliga 70tals tyger som man bara blir så tokglad av:)Super servis och vänligt bemötande oxå.....Hon har mycket att stå i men hon syr när lusten och tiden finns......






Och hennes blogg hittar ni här....
www.krimskramsy.blogspot.se

Kram på er!




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: