Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Tidningen Mama och avslutnings fina tjejer...

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Hej på er!
Idag har det varit en hektisk dag för familjen Tjällberg:)Men en mycket roligt sådan.På förmiddagen kom 2 härliga tjejer och intervjuade och fotade oss på uppdrag åt tidningen Mama,trevligt och mysigt hade vi:)Det är i Augusti nummret vi kommer i.Väntar med skräckblandad förtjusning.....

Det hanns även med lite lunch såå vi smaskade i oss salami och Brie sallad med matvete,surdegsbröd och en basilkasås och en god kopp kaffe på det....





När dom åkt så sminkade jag Ida och hennes kompis Natta till deras avslutningsmiddag som går av stapeln i kväll,kommer dock fler bilder på dom sedan eftersom Babbi var hit och fotade dom:)

Vete tusan vad som hände men denna bild gick inte att rotera...Hmmmm,skumt!



Visst är dom fina:)

Sen kommer det en bild på Elly när hon skulle sussa i går kväll,sötsnöret mitt<3



Ha en fin kväll!
Biggan
Publicerat den 2012-06-12 klockan 21:16:07

Jisses så fina flickor å Elly såg inte alls så trött ut:-). Nu skulle vi kanske ha tagit oss en kopp kaffe här framöver:-). Skicka ett sms till veckan å hör när de passar er.

Linda
Publicerat den 2012-06-12 klockan 21:37:24 Blogg/hemsida http://mammaskitchen.blogg.se/

Biggan nu är det hög tid att träffas,ska bli så himla mysigt:)Elly den lilla troll ungen gillar att vara vaken på kvällskvisten som du ser:)Hoppas allt är bra med er.Kramen

Heidi
Publicerat den 2012-06-14 klockan 00:20:30 Blogg/hemsida http://matheippan.blogg.se/

Men gud va bebisen är lik dig!! =D såsöt!




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: