Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Trevlig Alla hjärtansdag på er!

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Hej svejs!
Hoppas att ni har det bra en dag som denna.Här är det fortfarande vab som gäller:)Inget allvarligt dock utan tror mest att det var vila som behövdes,så vi får mysa ner oss i soffan en dag till helt enkelt.

Alla hjärtansdag är det oxå.....tänker på alla hjärtbarn:)och sprider lite extra kärlek i dag.Att köpmännen har hittat på att vi ska shoppa ihjäl oss på choklad och blommor är inget för mej.Sen att blommpriserna dubblas en dag som denna är ju rent patetiskt:)Jag blir lika glad för blommor imorrn eller nästa dag som just idag:)
Men lite extra gosiga barn och en fin teckning skulle värma i mammahjärtat:)

I går åt vi tunnbrödrulle här hemma med världens goaste mos och smarrig sibylla korv.Helt klart värt pengen dom kostar när dom ska avnjutas på detta vis:)




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: