Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Per Morberg och GRYM Pasta!

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Hej på er!
Här är benen lite ömma efter all slalomåkning igår,men det var helt klart värt det.Efter slalombacken for vi och födelsedagsfikade då Boppan fyllde år.Han fick enligt mej världens bästa present,själv skulle jag bli överlycklig över denna;)



Efter kalaset så var det dags för snabb middag innan alla träningar,så det blev till att rensa lite bland rester i kylen:)Hade ju kvar av högreven som vi käkade till tacos i veckan och nu fick den sällskap av kalvfond,vitlök,dijonsenap,soja,peppar,grädde och en nypa socker,och OM ni visste hur tok gott detta blev.Det är nog det godaste jag ätit på väldigt länge:)Nu blev det ju dessutom en riktig turbo maträtt eftersom köttet fanns klart.Sånt gillas!






Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: