Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Sköna Fredag!

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Hej på er!
Jag fullkomligt ÄLSKAR Fredagar. Tycker det är en sån skön känsla i kroppen när man vaknar på morgonen och veta att det är helg.Idag är det en extra bra Fredag tycker jag när solen skiner .Det händer mycket för Familjen Tjällberg framöver som jag tror att ni kommer att vara intresserade att läsa om, så från och med nu ska jag bli duktigare att uppdatera. Jag kan berätta mer sedan.

I helgen ska det i alla fall påbörjas en ny design till bloggen, är så GALET less på denna nu så jag känner att det är dags för lite nytt!
Ha det bra så länge.Kram!

Bjuder här ett recept på en smarrig sallad,en av mina favoriter :)

Salami sallad med matvete och brie
8port

Koka matvetet enl anvisningarna på förpackning (Jag kokar alltid mitt matvete med hönsfond, blir så smarrigt så)
När det svalnat lite så häll ut allt på ett stort fat. Arrangera salami skivor, brie, ekologiska söta små tomater, massor med färsk basilka och avsluta med att ringla över massor med balsamic, och gärna lite god olivolja. Så enkelt och gott! Servera med bröd och en kall örtig sås!




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: