Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Liten Ida blir stor!

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Hej hej!
Kikar in snabbt för att säga hej!Våran lilla Ida är på väg att flytta till Sandö i dag för att börja på Räddningsgymnasiet i morgon.Fattar inte hur det gick till,mammas lilla tjej!Seperations ångesten är ENORM,dock inte från hennes sida,VA! Hon tycker att det ska bli skönt.Hmmm vi får väl se hur det är med den saken efter några veckors städ,tvätt och matlagning,he,he!
Men hon kommer fixa det galant våran duktiga Ida!Lycka till med allt älskling!Kommer att sakna dej något enormt!
 
ja,ja till nåt helt annat så käkade vi en riktigt super smarrig middag i går:)
Lågtempad majskyckling med risotto,vitlöksfräst skogschampion och syrad sommarlök! Mumsfillibaba!
 
 
Hej på ett tag!
 
Tessa
Publicerat den 2012-08-26 klockan 17:43:41

MIN bäbis då... som är 20!!!! och flyttar till Ö-sund för att läsa idrott/hälsa/och bli idrottslärare. Jag vet inte var åren tagit vägen och jag vet att Ika kommer fixa det men ändå...? Å du har ju så många flera för att inte tala om lilla Elly :) Men förlåt dumt skrivet kom jag på... en kan ju aldrig ersätta en annan :-D ja nu ska de ut i livet och det enda man kan man göra är att ge dem luft under vingarna :)

Linda
Publicerat den 2012-08-26 klockan 21:49:25 Blogg/hemsida http://xn--mammaskk-t4a.com

så sant,så sant Tessa,man fattar verkligen igenting:)Poff så är dom stora,och vill ut i vida världen:)




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: