Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Härliga 70 tal....

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
God Lördag på er!
Hoppas att ni har ledig helg och får njuta av det vackra vädret vi har idag.Lite kallt är det allt men det gör mej ingenting.
Här står det fotbolls cup på agendan,både Alva och Agnes spelar,spännande ska det bli.Elin har också dragit i väg på fotboll till Hudiksvall,hoppas dom vinner nu,Ruif är verkligen på G igen och det är så skönt och roligt att se.
 
Efter fotbollen så blir det väl lite god mat kan jag tänka,och mys för hela slanten,det gäller att mysa av helgen nu när skolorna har börjat gör,vet inte vad vi ska äta än men blir det nåt lätt och smarrigt så kommer recept i morgon!
 
Appro på nåt helt annat så blev jag över förtjust i Pampersblöjorna vi köpte i går,det var KAKMONSTRET och hans fina vänner  i Sesam som fått agera som modeller.Underbart för en sån som mej som snöat in på 70 talet helt:)
 
 
Hade även beställt lite små saker till Elly från JOLLYROOM.SE,världens bästa sida tycker jag!
Elly fick bitringar,haklapp,silikonsked,matburk med sked och en underbar pyjamas med härliga ballonger.
 
 
Vi hörs senare!
 



Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: