Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Godmorgon på er!

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Nu var det så där alldelens för längesedan jag skrev till er,och jag har saknat det något enormt:)

Här har snuvan avlöst varandra i ett,men nu börjar jag nog se ljuset i tunneln:) SKÖNT!!

Här rullar allt på i ett himla tempo,läxor,fotboll,föräldramöten och snart utvecklingsamtal:)Oj,oj har alltid funderat på varför alla föräldramöten ska ligga i samma vecka.....svårt att hinna med alla ibland:) Längtar dock som en tok till Vallas föräldramöte,så jag får gå omkring och uppleva lite härliga gamla minnen:)

I helgen som var var vi fika ansvarig för Jullans RUIF match,så då blev det lite RUIF cupcakes(RUIF`s färger är vit,röd,blå för er som inte visste;) Och här är det populära resultatet:)






Har även hunnit att göra lite höst fint i sovrummet,och blev sååå himla nöjd,riktigt höst mysigt,hade ju väldigt vitt och kalt där inne innan:)

Tyget till gardinerna,sänkkläderna,kuddarna och den gosiga filten kommer  från KlädDax,där det fullkommligt sprutar in nyheter nu,underbart! Men galen som jag är å längtar jag efter julsakerna;)

Lotus lyktorna kommer från Elisabehs presentbutik och blommor med krukor,vas och zinkhuset kommer fån Ica Rödsta:)

Nu ska jag fixa mej inför en fika date på stan med två av mina älsklingar,återkommer i kväll med mysbilder från dagen,Kram på er så länge!






Nikki
Publicerat den 2011-09-21 klockan 19:20:03

Hej! Undrar vad det är för glasyr du har på dessa söta cupcakes!

Pernilla
Publicerat den 2011-10-03 klockan 10:43:14 Blogg/hemsida http://nillanyberg.blogg.se/

Vilket jättemysigt sovrum! där vill man gärna krypa ner med en bra bok och en stor kopp thé :-)

Vart har du köpt de fina molnaskarna?

Sanna
Publicerat den 2011-10-15 klockan 20:44:05 Blogg/hemsida http://www.sannaclaesson.bloggplatsen.se

Sööta cupcakes <3

Kolla min bloggish!

(Kan du säga till Elin att komma till våran fina pappa snart?)

Saknar henne jätte myckee!! (':




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: